mandag 10. juni 2013

10.06.13

Materialkart

I dag har vi fått i oppgave å lage et materialkart.
Vi startet med å søke etter bilder på Internet etter inspirasjon.
Temaet til materialkartet er valgfritt. 

Jeg valgte å lage et eksotisk tema med inspirasjon fra Karibien.
Jeg valgte tre bilder, et av et cruiseskip og to av strender. 

Dette er det første bildet jeg valgte, og det er av et cruise som heter Bermuda-cruiset.

Dette er det andre bildet jeg valgte, og det er av en strand på Bahamas. 

Dette er det bildet jeg bestemte meg for å bruke, og det er også av en strand i Karibien.
Dette bildet har jeg limt bak på materialkartet. 

Vi gikk over til interiør på vg3 for å hente materialet.
Her plukket vi ut stoff, steiner og andre ting vi ville bruke på kartet vårt. 
 Så gikk vi tilbake til klasserommet og begynte å klippe, lime og å sette alt sammen. 

Dette er hvordan materialkartet mitt ble.

Her er bilder av detaljene:






























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar